Saturday, February 2, 2013

Event event event boleh kurus. Eh.

Salam belog....


Lama sudah tidak ku hapdet belog. Hehehe. Nak tau tak? Sekarang ni daku sedang consume Herbalife. Baru je sebulan. Tapi, walawehhh. Sebulan consume produk ku sudah turun 5 kilo. Sape nak bagi camtu? Bukan senang tau nak turun 5 kilo. Nak testimoni aku? Nanti dulu. Baru sebulan. Lek-lek la dulu. InsyaAllah bila dah dapat berat yang ku nak baru ku buat testi okeh? Hmm, sebenarnya aku ada nak bagi info sikit. Baca je kat perenggan baru bawah ni yeh.



Comel to Handsome


Ini Brother Bob. Brother ni memegang record lose weight terbesar kerana berjaya menurunkan berat sebanyak 62kg selama 11 bulan. Nak tau apa rahsia beliau? Jom ke event esok di Hotel Seri Pacific bermula jam 10 pagi hingga 5 petang. Saya pun nak tau rahsia beliau. Kita pergi, kita sama-sama tuntut tips. Oh, selain itu speakernya ialah Pak Yang a.k.a Captain Mohd Saiful Abd Rashid.






Siapa mau follow saya esok sila angkat tangan *PM me now atau sms boleh jugak. Lelaki perempuan semuanya boleh tiada diskriminasi* Pada yang dah berkahwin, boleh la ajak pasangan masing-masing. Bawak anak-anak pun no problem. Oh ya. Tiket RM30 sahaja. Jom ikut saya ^_^


Ni FB saya: Nur Al-Afzan dan phone number saya 013-2128039


Nota asdfghjkl: Saya mencari orang-orang serious untuk sihat sahaja :)


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails