Thursday, July 7, 2011

This is funny. Oh yes, my name is not Funny!

Dear Belog...


Hari ni ada la satu kisah di group yang aku selalu masuk. Nama group tu Warung Malaya. Group ni sangat happening dengan ahlinya yang kini sudah pun mencecah puluhan ribu orang. Tak percaya? Klik sini. Tapi, bukan pasal group tu yang aku nak cerita, sebab kalau nak tau pasal group tu lagi lanjut, masuk la link tadi dan refer docs yang ada ye. Kat docs tu korang boleh tau macam-macam. Apa yang aku nak kongsikan ada la seorang ahli ni. Nama FB dia ialah Encik Right [ER] dan komen-komen beliau hanya satu iaitu "Betul....". ER tu pun post kat group dan conference yang terjadi antara ER, aku dan juga lagi seorang admin yang bernama Edy Ersz [EE] adalah seperti di bawah:

Encik Right
Btul....



Adehhh, seriously bila tengok respond Edy tu memang aku dah guling-guling nak terburai isi perut keluar air mata semua ada. Kreatif jugak member aku sorang ni. Sekali keluar jugak perkataan lain dari Encik Right tu. Tu je lah ye, sorry kalau post ni agak melampau ke ape... Ku susun 20 jari kaki n tangan sekali.... Kbai.

Photobucket





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails