Tuesday, April 17, 2012

Pak Cik Arab yg best

Dear Belog....

Petang tadi, tetiba ada la seorang pakcik arab ni datang kat kaunter and bagi salam,

Pakcik: Assalamualaikum
Me: Waalaikumsalam
Pakcik: Two hundred ringgit, 95 yellow, number 7
Me: Okay, uncle

*sambil meneruskan key in detail yang pakcik tu bagi tetiba terdengar la si pakcik ni cakap lagi*

Pakcik: !#$%*#@ *tak brapa dengar suara pakcik tuh*
Me: Pardon?
Pakcik: You should avoid rice for a few months. Then you will become marvelous. Trust me *sambil senyum*
Me: *Malu malu sendiri dan balas senyum kat pakcik tu jugak*

I really really want to be petite and cute like her. I adore her so much


Alhamdulillah, Tuhan hantar customer yg sangat concern tentang aku. Sweet kan Allah? Bila aku fikir fikir balik, aku pun kena la mula bertindak sekarang. Bukan untuk orang lain, tapi untuk diri aku jugak. Haih, terharu aku dengan pakcik tu :')

P/s: Malu la jugak masa kena tegur tadi. Balik tadi pun mami dah pesan untuk ke 25347 kali suruh aku diet.... Tapi, aku ni degil sangat... Hmmmm :-s

Photobucket


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails