Wednesday, February 2, 2011

Nota yang chumel~

Dear Belog....

Tarik balik kata-kataku untuk membiarkan belogku ini bersawang. Akhir-akhir ni aku sangat gilakan Super Junior [SuJu]. SuJu yang aku pernah kutuk-kutuk dulu. Super Junior yang aku tak teringin langsung nak ambik tau. Tapi semuanya berubah. Semuanya Intimate Notes SuJu punye pasal. Dan salahkan pengedarnya, Noza [erk? dah macam pengedar dadah pulak.] Iye, memang SuJu dah jadi dadah untuk aku.

video
Kelaka + Mengong x Sengal = Guling-guling

Dan disebabkan video ni aku tak keseorangan untuk fanatik SuJu. Kak Kina [kawan baik merangkap roommate ku] pun dah mula fanatik SuJu. Tahap kami fanatik ialah, setiap kali waktu makan mesti kami akan tengok Intimate Note. Dan kami juga sedang berura-ura nak simpan duit untuk buat beli tiket konsert SuJu kat Bukit Jalil nanti. Hebat tak penangan diorang? Hehehe.

Hasil penangan diorang juga sampai Kak Kina nak tinggal note untuk aku pun boleh ada pengaruh cerita intimate note tu. Tak percaya? Tengok la bawah ni....

Tengok tulisan yang tak blurrr tuh...

Chumel kan note tu? Hehehehehe. Bai.

P/s: maapkan daku atas entry yang merapu-rapik ini...huhu
Photobucket

Photobucket

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails