Monday, January 31, 2011

Apa yang patut....

Dear Belog....

Cuba kau orang tengok kat bawah ni.


Photobucket
Tengok yang dalam kotak merah itu ye. Kalau tak nampak sile check mata korang.

Yang dalam kotak merah itu jadual final exam aku. Best kan dia punya arrangement? Agak-agak aku normal lagi tak lepas abes final exam tuh?

*Ouh, apjan. Kau harus lebih fokus lepas ni*

*Hallamak, aku tak abes tasmiq [hafal surah] depan ustaz lagi la...* -_-"

*Err, muleyh tak nak lompat ari terus pada 21hb ke? huhu*

*Mule buat-buat sakit la supaya tak yah gi amek exam...*

Ehhh, ape yang aku dah merapu ni? Tak sampai sebulan lagi dah nak final exam. Dan sekarang jugak tak putus-putus dengan soalan "Eh, kau dah habes study?". Apa perasaan bila ditanya macam tu? Ye, aku buhsan lor dengan soalan-soalan yang sama ulang banyak-banyak kali. Oleh sebab aku dah buhsan, aku tak jawab dan terus aku tunjukkan ibu jariku dengan muka confident menandakan isyarat "wehhh, aku dah habeskan semua chapter..." walaupun aku belum study satu apa pun. *sengal kan? huhu*


Photobucket
Percaya tak ini adalah wajah sebelum final exam? Peliks -_-"  





P/s: Belog mungkin akan dibiarkan bersawang lagi. Jadi, sile maafkan aku beramai-ramai. T__T


Photobucket



Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails