Tuesday, April 19, 2011

Jeans + Pink make us Gorgeous -_-"

Dear Belog....


Apa tiba-tiba Jeans + Pink pulak nih? Ada jeans kaler pink pulak ke? Or, pink dah jadi jeans? *bukan sama je ke maksud dua2 tuh?* Oke, jeans + pink tuh bukanlah sejenis jeans yang baru, tapi itu adalah tema Bestfriend Facebook Forever yang baru je berlangsung pada 170411 *it still fresh in my mind and i will keep it forever*.


Actually the gathering was our first met eyes to eyes sebab sebelum ni kitorang kenal-kenal and sembang-sembang kat FB je. Dah jumpa masing-masing tau pulak malu-malu kucing dan percayalah itu hanya sementara. Lepas beberapa minit bersembang kami dah boleh bergurau mesra siap ambik-ambik gambar *okehh, kami memang camwhore tegar..hahahaha* macam kat bawah ni


nampak sangat sume jakun bile nampak camera


Abes snap gambar aktiviti tukar-tukar hadiah. Rejeki aku dapat hadiah dari ERRA KYRA [tuan rumah program]. Hadiah dia comel, dan ada kegunaannya. Nak tengok gambar? Takpe la, biar la aku simpan. Hanya aku dan dia je yang tahu... Ngee~


Sebab gathering tuh berat aku turun 1 kg sebab asyik berjalan. Lain kali buat la lagi. Biar beratku turun banyak kg pulak ye. *hakikatnya aku rindu diorang sangat-sangat*


P/s: Nak gorjes macam diorang jugak.... Wuuuuu T__T





Photobucket




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails