Saturday, March 12, 2011

Nak join jugak....

Dear Belog...



Sesungguhnya daku sangat cemburu bila tengok video bawah ni....







Ouh, kenapa mereka sangat gorjes? 



*aku mau gorjes seperti mereka*



Ouh, untungnya mereka dapat peluk Hana Tajima. 



*aku mau peluk Hana Tajima jugak*



Ouh, mereka untung dapat tengok dan pakai baju cantik2. 



*aku mampu tengok je*



Ouh, belon-belon itu sangat chumel. 



*aku mau belon-belon itu juga*



Ouh, makanan-makanan itu nampak sangat sedap. 



*Erk? apekah?*



"Enough is enough Afzan. Anda sudah mula merapu"



Nak jelesssssssssssssssssss............



T______________________________T



Kbai.



P/s: Bestnya dapat kawan yang punya minat yg sama kan? Nak sama-sama kongsi tips fesyen. Dan sama-sama cuba fesyen baru -_-"

Photobucket


Photobucket

4 comments:

Miss Akma said...

afzann! sye juge jelesss ! mereka sgt gojess! tp knp ta nmpk cik epal?? list name ade.. :(

Afzan Rahman said...

gojes sgt sgt sgt kan?
nk mcm mereka.... T__T

eh, cik epal ade la...
dy pkai shawl cekelat ^^,

Miss Akma said...

oh yeke.. tp kite tk perasan ..huhuh..-_-"

Afzan Rahman said...

ke kite salah pandang?
sbb kite mcm terpasan yg 1 part tu mcm ade dy.... :-?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails