Wednesday, March 30, 2011

New Stuff....

Dear Belog...


Tadi dapat ym dari seorang ni. Aku gelarkan dia Mr. A *bukan nama sebenar* Sembang punya sembang tiba-tiba terkeluar la dialog macam ni *ala-ala la... malas nak copy*


Mr. A: wahh, dah aktif berblog sekarang?



Me: ehh, tau mane? ikut perkembangan ke? *err, terperasan pulak daku*




Mr. A: hehe, follow la jugak sikit-sikit..




Me: biasala, tengah cuti ni internet memanjang. tengok internet, pastu tengok tv dapat la jugak sikit info.




Mr. A:  oooo, tengah cuti ke? bla bla bla bla bla



Me: bla bla bla bla



*err, dialog terpaksa ditapis sebab ada unsur-unsur pujian. takut jadi riak pulak aku nanti.. haha*



Mr. A: bila nak update baru?



*terharunya ada orang mintak update.. padahal belog aku ni tak best pun.. huhu.. thanks Mr. A*


Jadi, aku pun nak mula dah ni. Baca tau, tapi maybe boring kot. Kalau tak nak baca takpe. Tak paksa. Huhu. Oke, semalam baru dapat baju yang aku beli online. Hmm, chantek ke? Tak tau la nak kata tapi aku berkenan. Yang bestnya, baru bayar hari isnin, selasa terus dapat barang. Cepat kan?


Ni la rupa bungkusan tuh...


Oke, aku tau aku gedik nak ambik gambar bungkusan tuh. Lepas snap gambar aku terus bukak plastik. Dah bukak dan dapat baju tu apa lagi, teruslah aku try pakai. Tapi, entah la. Aku ni pakai apa pun memang tak berapa nak lawa la. Maklumlah, aku ni kan chumut. *aku yang cakap aku chumut. memang aku chumut pun*





Hmmm. Macamana? Oke ke? Err, sila abaikan background yang teramat "chantek" itu dan juga abaikan garisan di baju. Maklumla, baju baru, tak dan nak iron bagai. Nak try la dulu puas hati ke dak. Jadi, pendapat semua? Oke ka dak? Confuse nih.. Haish :-<

Photobucket




Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails