Monday, March 14, 2011

Nik-matnye

Dear Belog...


Ape yang nikmatnye tu apjan?

Ha, ingat tak entri pasal semalam? Ala, yang pasal penat tuh. Nak dijadikan ceghita, hari ni penat tak hilang lagi... Padahal aku sepatutnya start kerja hari ni *Sebab cuti sem terlalu panjang, jadi pakcik aku menyuruh aku kerja kat stesyen beliau*

Ni okeh lagi tido atas sejadah -_-"



Punya la penat aku ni sampaikan lepas subuh tadi tak sabar-sabar terus aku melompat ke atas katil dengan telekung-telekung sekali. Sempat tengok handphone ada mesej dari supervisor tanya aku jadi tak kerja hari ni, dan aku menjawab tak lagi sebab tak sedap badan *aku tak create alasan yer... huhu*


Kembali pada main point. Aku tidur sampai terbangun semula dekat pukul 3 *habes segala mimpi masuk dalam tidur aku. menyebok jer, haih* Lama gila aku tidur. Sebelum-sebelum ni kalau penat sekalipun takde nye aku bangun sampai lepas zohor *err, hey. dah nak asar dah weiii* Musykil, musykil....


Jadi, apa puncanya aku tidur lama? Adakah disebabkan terlalu penat ataupun disebabkan telekung yang aku tak sempat-sempat nak bukak? Haih :-<



P/s: Dahsyat gak eh penangan telekung nih...


Photobucket


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails