Saturday, July 24, 2010

Contest yang ditag...

 Dear Belog...

Mule-mule dapat tau dari cik Erma yang mengatakan "Anda ditag," [Oh, saya tipu. cik Erma tidak seskema itu]. 1st time kot dapat tag+contest serentak. Macam menarik. Alang-alang dah tak buat pape kat rumah boleh la isi masa dengan buat mende alah ni. Mana la tau, untung sabut timbul, untung batu tenggelam. Ada rezeki menang la dan dapat hadiah. Tapi tak la mengharap sangat. Sebab saya tau kebanyakkan "belogger" kreatif- mreatif kan? [bahasa ciptaan Afzan Rahman. sangat tak sesuai digunakan ketika ujian penulisan. Sekian]. Oke, saya teruskan dengan contest anjuran cik Emieysandra yang gorjes :D

Untuk tau peraturan-peraturannya sila klik link bawah gambar ni ye...


Dan di bawah ini pula gambar yang saya pertaruhkan... Jeng jeng jeng.... [gambatte kudasai!!!]

Wajah Afzan & Jieba dalam pelbagai rupa [tapi bukan talam seribu muka ye, kikikiki]....

Hm, kami boleh bersama kerana di antara kami punyai persamaan, keselarasan dan paling penting kami sangat-sangat selesa antara satu sama lain. Kekuatan hubungan kami hanyalah kerana Allah [pergh, ayat ustajah ni]. Punyai minat yang sama, serta matlamat yang sama semestinya. Kenal macamana? Segalanya bermula dengan PATCHI xD Err, PATCHI tu ape? PATCHI itu cekelat. Kuikuikui. Takde apa lagi yang nak diceritakan tetapi saya ada something ala-ala puisi yang nak disampaikan pada Jieba atas persahabatan yang terjalin ni ^^,

THANK YOU

Thank you for simply being there
On the cloudy days
On the sunny days

Thank you for sharing your joys
And pain with me
For showing me that I am so special

That my contribution counts
To our friendship
I have grown as a person
And I hope you have too

Thank you just for you....

Thank you for simply being my friend
For the special memories
We shared together now

For the never ending support you always give me
Oh friend

I will always love you
I can't tell you how much
That you mean to me
I pray for our everlasting friendship
Never ever say goodbye to yesterday
Cause yesterday was so special and wonderful
And I hope tomorrow will be better
Thank you for everything....

Oh lupe pula, saya kena tag lagi 2 orang dari kawan-kawan saya. Orang bertuah yang kena tag ialah AK dan Fafa. Good luck ye ^^,

Photobucket










Photobucket

6 comments:

Nur Erma Suzieaty said...

hoho.. 'anda ditag' rsenye mmg erma bg ayat tu. hihiiihihih~ anyway.. gud luck!

Afzan Rahman said...

ye meh?
haha...otak saye dh terkurang satu skru :P

thank you ^^,

emieysandra said...

thnks afzan,sudi jOin contest nie..
perghh..siap ade puisi ag..sO nice!!

nti jgn lupe letakkan banner contest kt sidebar yer..

~_^

Afzan Rahman said...

err...
mane nk dpt coding banner?
huhu...sememangnya daku ini masih buta it :">

Fakhrul Zakry said...

ok-ok, nanti akay. buat posting :D

Afzan Rahman said...

alright akay...
buat taw..buat taw...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails