Saturday, July 31, 2010

Mami kata....

 Dear Belog...

Ketika saya sedang khusyuk menonton [siaran ulangan oke sebab saya memang tak sempat ikut, huhu] Imam Muda.... Tiba-tiba mami bersuara,
Isteri Hizbur dengan Asyraf tu cantik...
Baik pulak tu, nampak macam budak bagus...
Along ikutla jadi macam tu...

Saya terdiam dan terus menonton kaca tv dan berkata kemudiannya,

Mami dah tengok isteri-isteri dorang?
Mane mami tengok?

Mami mengeluh dan berkata,

Mami cakap nak suruh dia fikir dan cuba contohi isteri dorang, ini macam tak de perasaan je... Nak kena gak cubit ngan mami...

Dan saya pun tersengih je bagi sedekah... -_-" [err, apekah?]

Owh, saya memang begitu. Selalu je blurr kalau ada orang nak perli ke ape... Hehehe... Tapi kan, memang betul isteri dorang cantik... Nak tengok? Tu ha... Ada kat bawah ni....

Imam Muda Hizbur & Isteri....

Imam Muda Asyraf & Isteri
Kan saya dah kata, saya tak tipu kan? Memang cantik. Dan akhlak pun nampak cantik. Sesuai la jadi isteri Imam Muda ni. Papepun tahniah pada Imam Muda Asyraf sebab dapat Juara [agak frust Imam Muda Aran yang saya minat tu tak masuk final tapi pemilihan peserta final ni memang tepat la...] ^^,

Photobucket




Photobucket

9 comments:

sop said...

jadi ustz, baru dpt isteri cantik dan baik.. huhuhu joking!

jodoh katakan.. :)

Afzan Rahman said...

teori yg menarik...
kalah teori big bang :P

Affan Ruslan said...

Salam ziarah.
"Perempuan yg baik untuk laki yg baik"

InsyaALLAH, dua2 kena usaha jadi baik!

Mr. Shari said...

hehehe, okayla tu.. nasihat sorg ibu tu bermakna:)

Afzan Rahman said...

affan
- yup...itu teori yg paling tepat...

shari
- betul tu ust shari...moga2 dpt jd anak yg solehah.. ^^,

Mr. Shari said...

ustla sgtt.. heheh

Afzan Rahman said...

kata itu satu doa...
doa itu senjata mukmin...
heheh

Mr. Shari said...

aminnn.. tp tanak jd ust.. diri ni lom ready lgi :)

Afzan Rahman said...

abes tu dh amek syariah...
leh la 2 :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails