Monday, July 26, 2010

Where's "mentol menyala" in my brain?

Dear Belog...



Wondering.....
Dalam otak ada "?":
Nak tanya ni, IPTA mana yang provide intake disember [selain UiTM].... Diriku kini mengadap cermin asyik bukak web-web IPT je... Nak apply IPTS mahal sangat, huhu

Saya lagi suka voltury-coven dari hero+heroin..hakhak
Eclipse:
Hakikatnya saya memang peminat twilight. Tapi entah kenapa bila tengok Eclipse macam tak excited sangat bila tengok. Kali kedua saya tengok Eclipse di cinema, saya boleh tertidur tengah-tengah wayang tu [dey mina, tengok kali kedua pun tak kira excited ke? What the....]

Which one is better?
Dalam dilema:
Mami suruh sambung study tapi dalam masa yang sama mami suruh kerja. Mana satu ni? Niat di hati memang nak sambung study dan kerja tu still jadi second option. Tapi kan, kalau nak kerja pun macam rugi je. Bulan Ogos UiTM dah bukak application online form dah, pastu kalau ada rezeki dapat, bulan Disember nak start semester dah. Jadi, harus ke saya kerja? [Tapi nak beli henfon baru gantikan henfon yang dah kene curi, hmmmm]

sian budak perempuan yang belah kanan tu...
Jealousing:
Perlu ke ada rasa jeles in a relationship? Contohnya, si Fulanah ni berpacaran dengan  si Fulan. Nak jadi satu kes, Fulan pernah cakap tak nak jadikan Fulanah sebagai display friend kat FB. Nak elak dari fitnah katanya. Fulanah pun setuju. Tapi Fulanah tengok, Fulan letak Fulani [ape punya nama daa...] pulak jadi display friend. Dahla satu-satunya perempuan dalam display friend Fulan pulak tu. Persoalannya, harus ke Fulanah rasa bengang dengan kejadian ni? [saya pun pening nak jawab cemane bila "orang" tu tanya pendapat pasal ni. Kamu semua (bajet ramai sangat la yang masuk blog ni. tah-tah takde orang) rasa cemane?]
Bila la leh dapat mende alah ni
Nak pahala?:
Siapa-siapa nak pahala silalah dermakan handphone Sony Ericsson C903 pada saya ye.... [hahaha, saya gurau. saya gurau. tapi kalau ada yang nak ambil serious, silakan. tiada paksaan :P]


Mood:
Nak teruskan main gitar. I'm addicted to guitar sampaikan icon untuk my computer pun dah jadi guitar, hohoho :P

Photobucket












Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails