Thursday, July 22, 2010

Nota Kunci~

Dear Belog...

 Gambar untuk hias je ni...

Bapak skema la tajuknya. Bapak saya pun tak skema. Hehe. Sebenarnya yang saya maksudkan nota kunci tu adalah KEYNOTE. Pernah dengar tak apa tu KEYNOTE? Ala, tu realiti tv jugak tapi untuk lahirkan komposer-komposer baru. Macam menarik kan?

Sebenarnya dah lama tak ikut rancangan-rancangan kat TV kecuali DUYUNG ARIDINATA [sebab nak gelak ketawa sambil guling-guling je bila tengok cerita tu] dan juga TUDUNG EKSPRES [nak tengok mereka berempat kecomelan bila pakai tudung].

Nak tau tak cemana saya boleh tertengok KEYNOTE [padahal tak ikut pun]? Bermulanya kisah pada minggu lepas Rabu malam, saya gi la masuk bilik mami abah [dah jadi tabiat saya setiap hari, akan bukak pintu mami dan abah, menjenguk dan bertanya "Buat apa tu?" or "Tengok cerita apa?"].

Kebetulan masa tu tengah paparkan KEYNOTE. Duduk la saya kejap kat dalam bilik. Tiba-tiba masa contestant seterusnya saya pun bersuara "Mami, itu Alief Ayub kan?" Mami kata "Ntahla, mami pun baru tengok"

Saya pun tengok la kat tv dia tulis masa tu KOMPOSER NOMAD, PENYANYI NOMAD, CITRA CINTA. Oleh sebab saya macam agak tau orang itu saya pun stay la duduk depan tv tengok Alief a.k.a Nomad a.k.a Adik tu. Seriously, lagu Citra Cinta tu best sangat. Suka dengan muzik dia yang rasa tenang je dengar dan lirik mantap kot....

Nomad & Aish

Wajah-wajah Nomad ^^,

Mesti korang tertanya-tanya, best sangat ke Citra Cinta tu? Well, masing-masing punya pendapat tersendiri. Belum dengar belum tau. Tak kenal maka tak cinta, hikhik. Oke, klik la sini kalau nak dengar [ini hanya pra-dengar, bukan full song] lagu Adik ni. Dah dengar dan suka, boleh la klik "like" kat sebelah lagu Citra Cinta. Boleh la gak masuk dalam undian untuk KEYNOTES. Free aje. [korang mesti suka dengar perkataan free. samalah dengan saya, kuikuikui] Kalau yang rezeki murah tu boleh la hantar sms KN10 NOMAD dan hantar ke 32999 ye ^^,

 Afzan Rahman in sepet version :P

Nota kaki: Stok yang saya berkenan mesti yang sepet-sepet ke? Aih, asyik kena yang sepet je ni.... :-<

Photobucket








Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails